KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA انصاري‌فرد: سيد جلال به من بي احترامي کرد

انصاري‌فرد: سيد جلال به من بي احترامي کرد

http://www.gol.ir/files/news/1380554691.jpg

کريم انصاري‌فرد پس از پيروزي يک بر صفر تيمش مقابل پرسپوليس در مورد انتقادهايي که پرسپوليسي‌ها به خاطر رفتارش مي‌کردند، گفت: اين مسئله درست نيست و در فوتبال اين برخوردها وجود دارد.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه آيا از پرسپوليس ناراحت است، خاطرنشان کرد: هرچه بود تمام شد، اميدوارم پرسپوليس و تراکتورسازي در ادامه همينطور موفق باشند، با هيچ کسي مشکلي ندارم و مسئله خاصي نيست، اين درگيريها درون زمين طبيعي است با همه رفيق هستم و مشکلي ندارم.

مهاجم تراکتورسازي در مورد اينکه علي دايي اعلام کرده او به بازيکنان توهين کرده است، اظهارداشت: اگر من توهيني به کسي کرده باشم فوتبال را مي‌بوسم و کنار مي‌گذارم، دست روي قرآن مي‌گذارم به کسي بي احترامي نکرده‌ام و سيد جلال حسيني به من بي احترامي کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: کریم انصاریفرد, سید جلال حسینی , انصاریفرد در تراختور, حسینی به من بی احترامی کرد, علی دائی, پرسپولیس تراکتور, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )